укр

Гарантійне обслуговування.
        Гарантія надається на термін від 2 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії та адресу сервісного центру, у Вашому місті на відповідний Вам товар, Ви можете уточнити у представника нашого інтернет-магазину. Отримавши товар, в першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень і наявність повної комплектації товару. Після одержання та оплати товару пред'явити претензії в частині зовнішнього вигляду або комплектації товару (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше (комплектність визначається описом або керівництвом по його експлуатації).
        Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару після його отримання від продавця.
        Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, який Ви купили, в нашому інтернет магазині в гарантійний термін, Ви можете зв'язатися з нашим сервіс-менеджером за номером:
        Тел: +38 (097) 0-887-895
        або писати нам на електронну адресу.
        Ми завжди готові допомогти Вам знайти рішення проблеми несправності товару.
      Якщо у телефонному режимі ми не вирішили вашу проблему, тоді в такому випадку можливий виклик сервіс-майстра додому, у наших клієнтів є можливість віддати прилад в сервіс-центр (адреса сервіс центру у Вашому місті можна уточнити у телефонному режимі).
 

Здійснення Гарантійного ремонту.
1. Нам знадобиться зробити діагностику товару і затвердити причину поломки.
2. Якщо причина поломки пов'язана із заводським дефектом, то гарантійний ремонт здійснюється за рахунок постачальника.
3. У Разі якщо причина поломки пов'язана з неправильним використанням, або неправильним доглядом за товаром, то в такому випадку ремонт можливий тільки за рахунок клієнта.


4. При зверненні в сервісний центр з необхідно мати з собою

1) товар з повною комплектацією;
2) оригінальний гарантійний талон;
3) документ, що підтверджує оплату.
(Можливість гарантійного обслуговування у Вашому місті ви можете уточнити у будь-якого менеджера нашої компанії)

Якщо товар не підлягає ремонту з причин заводського браку, ми готові здійснити заміну товару!


Для заміни товару Вам знадобиться
1. Акт нашого сервіс-центру (Де насправді підтверджує несправність приладу і описується причина поломки);
2. Гарантійний талон магазину(Що підтверджує покупку в нашому інтернет-магазині);
Всі заявки на ремонт або заміну товару приймаються в гарантійний термін, який вказаний у гарантійному талоні !

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
1) природний знос чи вичерпання ресурсу;
2) випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
3) пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
4) пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
5) пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
6) пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
7) програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
8) збереження інформації на жорсткому диску.

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обмін наступних виробів:
1) Будь-які вироби через 14 днів з дня продажу
2) вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
3) вироби, які мають сліди користування;
4) індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника;
5) вироби, які змінили свій колір через знаходження в басейні (вплив хімічних речовин) або інших зовнішніх чинників;

6) Товари особистої гігієни.

Товари, які не підлягають обміну та поверненню : Рукавички, Тканини, Білизна, товари для немовлят, товари призначені для особистої гігієни.

Відновлення гарантійного талона
Якщо у Вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, Ви можете відправити запит у довільній формі на пошту (hidden) (Обов'язково вказати в запиті номер вашого замовлення).

Чи можливо відмовитися від товару який не підійшов на відділені траспортної компанії ?
У разі якщо Ви обрали спосіб оплати карткою або післяплата, Ви можете відмовитися від усього замовлення! ( Після підписання акта, накладною, або будь-якого іншого документа, який підтверджує цілісність товару на момент отримання - претензії до зовнішнього вигляду і комплектації не приймаються )